Items where Division is "Faculty of Education" and Year is 2025
B
Bujari, Agim and Talevski Dimitrija, Jove (2025) КВАЛИТАТИВНИОТ ПРИСТАП ВО ИСТРАЖУВАЊАТА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИОТ РАЗВОЈ НА НАСТАВНИЦИТЕ ВО РЕПУБЛИКА КОСОВО. In: ГОДИШНА КОНФЕРЕНЦИЈА (зимска сесија) на студентите на трет циклус студии за презентација на докторски проекти, 8.2.2025, Bitola.
F
Filipovska, Sofija (2025) DEVELOPMENT OF SOCIAL COMPETENCE AND EMOTIONAL REGULATION IN STUDENTS: THE ROLE OF THE TEACHINGPROCESS AND SCHOOL ENVIRONMENT. Teacher, 29. ISSN 1857-8888
Filipovska Jordanovska, Sofija and Ristevska, Marija (2025) ВЛИЈАНИЕТО НА РОДИТЕЛСКИТЕ СТИЛОВИ ВРЗ СОЦИЈАЛНИОТ И ЕМОЦИОНАЛНИОТ РАЗВОЈ НА УЧЕНИЦИТЕ И НИВНАТА ВРСКА СО АКАДЕМСКИОТ УСПЕХ. In: ГОДИШНА КОНФЕРЕНЦИЈА (зимска сесија) на студентите на трет циклус студии за презентација на докторски проекти, 8.2.2025, Bitola.
J
Janusheva, Violeta (2025) НАУЧНОИСТРАЖУВАЧКИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ НА СТУДЕНТИТЕ ПО ЈАЗИК ВО РСМ ЗА РЕАЛИЗАЦИЈА НА КВАЛИТАТИВНИ ИСТРАЖУВАЊА. Меѓународна научна конференција на Комисијата за настава на словенските јазици и книжевности на Меѓународниот славистички комитет АКТУЕЛНИ ТЕОРИСКО-МЕТОДОЛОШКИ ПРОБЛЕМИ НА ИСТРАЖУВАЊЕТО И НА НАСТАВАТА ПО СЛОВЕНСКИТЕ ЈАЗИЦИ, КНИЖЕВНОСТИ И КУЛТУРИ II. pp. 93-107.
Janusheva, Violeta (2025) THE NEOLOGISM ГЕЈМИНГ (GAMING) IN THE MACEDONIAN LANGUAGE. LLT Journal: A Journal on Language and Language Learning, 28 (1). pp. 362-375. ISSN e-ISSN 2579-9533, p-ISSN 1410-7201
Janusheva, Violeta and Stojanoska, Marija and Shalevska, Elena and Talevska, Marija and Janusheva, Maja (2025) GENDER SENSITIVE LANGUAGE IN MACEDONIAN LANGUAGE TEACHING. International Journal of Education - TEACHER, 29. pp. 31-38. ISSN 1857- 8888
K
Kuka, Miroslav (2025) Causal Relationship Between Experienced Trauma and the Optimized Algorithm of Traumatic Reactions - Can a Revived Trauma Govern a Person? Journal of Psychology and Neuroscience, 7 (3). ISSN 2693-2490
Kuka, Miroslav (2025) The Critique of Commercialized Art. JOURNAL OF FINE ARTS, 7 (1). pp. 31-35. ISSN 2637-5885
L
Lushaj Shala, Miranda and Gramatkovski, Biljana (2025) ПРОФЕСИОНАЛНИОТ РАЗВОЈ НА ПСИХОЛОЗИТЕ И ПЕДАГОЗИТЕ ВО ОСНОВНИТЕ УЧИЛИШТА ВО РЕПУБЛИКА КОСОВО. In: ГОДИШНА КОНФЕРЕНЦИЈА (зимска сесија) на студентите на трет циклус студии за презентација на докторски проекти, 8.2.2025, Bitola.
M
M. Tomeska, Svetlana and Atanasoska, Tatjana (2025) НАСТАВНИКОТ И НЕГОВИТЕ МЕНАЏЕРСКИ ФУНКЦИИ КЛУЧЕН ФАКТОР ВО ПРОЦЕСОТ НА ИНКЛУЗИЈА НА УЧЕНИЦИ СО ПОСЕБНИ ПОТРЕБИ ВО ОСНОВНОТО УЧИЛИШТЕ. Masters thesis, Faculty of Education.
N
Neshkoska, Eva and Janusheva, Violeta (2025) COSMIC SYNTAGMS A STUDY OF ACO SHOPOV’SPOETIC UNIVERSE. New Horizons -Journal of Student Research, 2 (1). pp. 27-35.
Neshkovska, Silvana (2025) The Benefits and Risks of AI-Assisted Academic Writing: Insights from Current Research. ELOPE, 22 (1). pp. 55-68.
Neshkovska, Silvana and Ivanovska, Lela (2025) BIDDING FAREWELL TO TRADITIONAL EFL GRAMMAR INSTRUCTION: AN AI- DRIVEN EVOLUTION. Knowledge – International Journal, 71 (2). pp. 225-232. ISSN 1857-923X
Nikolovska, Valentina and Janusheva, Violeta and Talevska, Marija (2025) FEMALE CHARACTERS’ RELATIONSHIP TOWARD THEIR BEAUTY IN LITERARY WORKS. Horizons -International Scientific Journal, 2 (1). pp. 72-82. ISSN 2955-2362
S
Salihu-Krieziu, Mandalena and Janusheva, Violeta (2025) СТРАТЕГИИ ЗА ОЦЕНУВАЊЕ НА ПИШУВАЊЕТО ВО НАСТАВАТА ПО АНГЛИСКИ ЈАЗИК ВО ВИСОКОТО ОБРАЗОВАНИЕ Докторски проект под менторство, зимска сесија, 8.2.2025. University “St.Kliment Ohridski” – Bitola. (Unpublished)
Satri Ramosaj, Venera and Kochoska, Jasminka (2025) УЛОГАТА НА ТРАНСФОРМАЦИСКОТО ЛИДЕРСТВО ВО ПОДОБРУВАЊЕТО НА ИЗВЕДБИТЕ НА ПСИХОЛОЗИТЕ И ПЕДАГОЗИТЕ ВО ОБРАЗОВНИТЕ ИНСТИТУЦИИ. In: ГОДИШНА КОНФЕРЕНЦИЈА (зимска сесија) на студентите на трет циклус студии за презентација на докторски проекти, 8.2.2025, Bitola.
Shahini, Gentiana (2025) The Role of Pedagogical Practice Duration in Developing Pre-Service Teacher Competencies. Journal of Curriculum Studies Research, 7 (2). pp. 73-90. ISSN 2690-2788
Shalevska, Elena (2025) A COMPARATIVE ANALYSIS OF FIRST-PERSON PRONOUN USE IN AI AND HUMAN ESSAYS. Horizons International scientific journal Series A Social Sciences and Humanities, 1 (1). pp. 65-71. ISSN 1857-9884
Shalevska, Elena and Kostadinovska-Stojchevska, Bisera and Janusheva, Violeta and Janusheva, Maja and Stojanoska, Marija and Talevska, Marija (2025) AI IN NONLITERAL LANGUAGE TRANSLATION: TRANSLATING MACEDONIAN PROVERBS AND IDIOMS. International Journal of Education - TEACHER, 29. pp. 60-66. ISSN 1857- 8888
Shalevska, Elena and Walker, Alexander (2025) Are AI Models Politically Neutral? Investigating (Potential) AI Bias Against Conservatives. International Journal of Research Publication and Reviews, 6 (3). pp. 4627-4637. ISSN 2582-7421
Stojanovska, Vesna and Shapkaroska - Kevereska, Mila (2025) What should school leadership do to prevent the gifted from failing? Visoka strukovna vaspitačka i medicinska škola u Vršcu, Srbija Universitatea „Aurel Vlaicu”, Arad, Romania, Vrsac, Serbia. ISBN ISBN 978-86-7372-327-3
T
Talevski Dimitrija, Jove and Janusheva, Violeta (2025) Aspekte të vlerësimit. Pena, Prizren.
Thaqi, Vjosa (2025) РОДОВА ЕДНАКВОСТ ПРЕКУ ГРАЃАНСКО ОБРАЗОВАНИЕ КАКО ДЕЛ ОД ПРОЦЕСОТ НА ИНКЛУЗИЈА ВО УЧИЛИШТЕТО. Doctoral thesis, Faculty of Education - Bitola.
Thaqi, Vjosa and Atanasoska, Tatjana (2025) Challenges and Solutions in Implementing Multimedia in the Classroom. Open Journal of Social Sciences, 16 (6). ISSN 2327-5960
Thaqi, Vjosa and Atanasoska, Tatjana (2025) Supporting students with special needs: Motivation and assessment through supplementary activities in action research. European Journal of Economics, Law and Social Sciences, 9 (2). ISSN 2519-1284