Pejchinovska, Milena (2011) Мотивационата функција на повратната информација во наставата по ЗО, природа, општество и подобрувањето на успехот на учениците. In: Оценување за учење во 21 век, May, Ohrid, Macedonia.
Text
287988649_MOTIVACIONATA_FUNKCIJA_NA_POVRATNATA_INFORMACIJA_VO_NASTAVATA_PO_ZO_PRIRODA_OPSTESTVO_I_PODOBRUVANETO_NA_USPEHOT_NA_UCENICITE - Published Version Download (632kB) |
Abstract
Целта на овој труд е да се укаже на тоа дека повратната информација, преку која учениците се известуваат за ефектите од процесот на учење и за резултатите од вложениот труд, влијае мотивационо на нивното понатамошно учење и работа по ЗО и природа и општество, како и по останатите предмети воопшто. Исто така, се анализира проблемот на охрабрување на учениците за постигнување на подобри резултати со давање на ефикасна и ефективна повратна информација, било таа да биде дадена во вид на оценка, или како слободен коментар, при секоја активност во наставата. Повратната информација е неопходна при усно образложување на постигнувањата на учениците, а посебно неизоставна треба да биде при писмено оценување на постигањата. Повратната информација е неизоставен дел од формативното оценување и наставникот повратната информација треба да ја дава на секој ученик во континуитет.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Educational sciences Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Other social sciences |
Divisions: | Faculty of Education |
Depositing User: | Prof. d-r Milena Pejchinovska |
Date Deposited: | 04 Feb 2021 20:50 |
Last Modified: | 04 Feb 2021 20:50 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/6185 |
Actions (login required)
View Item |