КВАЛИТАТИВНИОТ ПРИСТАП ВО ИСТРАЖУВАЊАТА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИОТ РАЗВОЈ НА НАСТАВНИЦИТЕ ВО РЕПУБЛИКА КОСОВО

Bujari, Agim and Talevski Dimitrija, Jove (2025) КВАЛИТАТИВНИОТ ПРИСТАП ВО ИСТРАЖУВАЊАТА ЗА ПРОФЕСИОНАЛНИОТ РАЗВОЈ НА НАСТАВНИЦИТЕ ВО РЕПУБЛИКА КОСОВО. In: ГОДИШНА КОНФЕРЕНЦИЈА (зимска сесија) на студентите на трет циклус студии за презентација на докторски проекти, 8.2.2025, Bitola.

[thumbnail of Докторски проект, Агим Бујари, Л.docx] Text
Докторски проект, Агим Бујари, Л.docx

Download (106kB)

Abstract

Во овој труд е обработено прашањето за избор на квалитативен методолошки
пристап во областа на образованието за професионален развој на наставниците во
Косово. Квалитативните истражувања од ден на ден заземаат значајно место во
научноистражувачката дејност во областа на образованието. Во ова истражување, ќе го
следиме квалитативниот пристап бидејќи сметаме дека е посоодветен за оваа тема.
Целта на истражувањето е да се откријат ставовите на истражувачите за
употребата на квалитативните методи во нивните истражувања од областа на
образованието за професионален развој на наставниците.
Во ова истражување, се опфатени 5 учесници, кои имаат објавено статии од
квалитативен карактер во различни списанија, со кои е спроведено интервју, составено од
8 прашања поврзани со квалитативните методи што ги користат во своите истражувања.
По спроведување на интервјуата лице в лице со истражувачите кои применуваат
квалитативен пристап во своите трудови, направен е транскрипт на интерјуата и тие се
анализираат и интерпретираат во форма на теми, според кодирањето што е основа на
квалитативната анализа на содржината.
Врз основа на изјавите на учесниците, полето на истражување има големо
влијание врз изборот на методолошкиот пристап, но има и низа фактори кои влијаат на
примената на еден или друг пристап.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Education
Depositing User: Josif Petrovski
Date Deposited: 01 Mar 2025 18:02
Last Modified: 01 Mar 2025 18:02
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/10801

Actions (login required)

View Item View Item