СТРАТЕГИИ ЗА ОЦЕНУВАЊЕ НА ПИШУВАЊЕТО ВО НАСТАВАТА ПО АНГЛИСКИ ЈАЗИК ВО ВИСОКОТО ОБРАЗОВАНИЕ Докторски проект под менторство, зимска сесија, 8.2.2025

Salihu-Krieziu, Mandalena and Janusheva, Violeta (2025) СТРАТЕГИИ ЗА ОЦЕНУВАЊЕ НА ПИШУВАЊЕТО ВО НАСТАВАТА ПО АНГЛИСКИ ЈАЗИК ВО ВИСОКОТО ОБРАЗОВАНИЕ Докторски проект под менторство, зимска сесија, 8.2.2025. University “St.Kliment Ohridski” – Bitola. (Unpublished)

[thumbnail of Докторски проект, Мандалена Салиху-Криезиу, Педагошки факултет, Л .docx] Text
Докторски проект, Мандалена Салиху-Криезиу, Педагошки факултет, Л .docx

Download (263kB)

Abstract

Наставата, учењето и оценувањето се три витални компоненти кои се надополнуваат една со друга. Изнаоѓањето на најефикасните стратегии за оценување на постигањата на учениците е суштина на секоја образовна реформа.
Писмената комуникација е универзално признаена како критична компетентност и за академските достигнувања и за успехот во кариерата. Оттука и ова истражување се обидува да ги покаже стратегиите што се употребуваат за оценување на пишувањето во наставата по англиски јазик.
Во ова квалитативно истражување, истражувачкото прашање е поврзано со стратегиите за оценување на пишувањето во наставата по англиски јазик во високообразовните институции што ги користат професорите во Косово, а целта е да се согледа стратегијата што дава најдобри резултати во високообразовниот контекст на Косово.
Примерокот го сочинуваат 5 професори по англиски јазик, со кои е спроведено интервју. Како метод за собирање податоци, интервјуата даваат длабоки сознанија за најдобрата практика, во однос на стратегиите за оценување во Косово. Интервјуата се транскрибирани. Во анализата на резултатите, се користи квалитативната анализа на содржината која се заснова на кодирањето. Во анализата, уште се користи и индуктивно-интерпретативниот метод.
Резултатите од истражувањето откриваат дека наставниците неуморно работат за да ги запознаат своите ученици и да го разберат начинот на кој тие најдобро учат и дека применуваат различни стратегии при оценувањето на пишувањето во наставата по англиски јазик.

Item Type: Other
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Education
Depositing User: Prof. d-r Violeta Januseva
Date Deposited: 12 Feb 2025 07:13
Last Modified: 12 Feb 2025 07:13
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/10663

Actions (login required)

View Item View Item