Мотивационата функција на повратната информација во наставата по ЗО, природа, општество и подобрувањето на успехот на учениците

Pejchinovska, Milena (2011) Мотивационата функција на повратната информација во наставата по ЗО, природа, општество и подобрувањето на успехот на учениците. In: Оценување за учење во 21 век, May, Ohrid, Macedonia.

[img] Text
287988649_MOTIVACIONATA_FUNKCIJA_NA_POVRATNATA_INFORMACIJA_VO_NASTAVATA_PO_ZO_PRIRODA_OPSTESTVO_I_PODOBRUVANETO_NA_USPEHOT_NA_UCENICITE - Published Version

Download (632kB)
Official URL: https://www.researchgate.net/publication/287988649...

Abstract

Целта на овој труд е да се укаже на тоа дека повратната информација, преку која учениците се известуваат за ефектите од процесот на учење и за резултатите од вложениот труд, влијае мотивационо на нивното понатамошно учење и работа по ЗО и природа и општество, како и по останатите предмети воопшто. Исто така, се анализира проблемот на охрабрување на учениците за постигнување на подобри резултати со давање на ефикасна и ефективна повратна информација, било таа да биде дадена во вид на оценка, или како слободен коментар, при секоја активност во наставата. Повратната информација е неопходна при усно образложување на постигнувањата на учениците, а посебно неизоставна треба да биде при писмено оценување на постигањата. Повратната информација е неизоставен дел од формативното оценување и наставникот повратната информација треба да ја дава на секој ученик во континуитет.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Educational sciences
Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Other social sciences
Divisions: Faculty of Education
Depositing User: Prof. d-r Milena Pejchinovska
Date Deposited: 04 Feb 2021 20:50
Last Modified: 04 Feb 2021 20:50
URI: http://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/6185

Actions (login required)

View Item View Item