Items where Division is "Faculty of Education" and Year is 2005
Iliev, Dean (2005) Социјално етички димензии на акционите истражувања. Учител (1). pp. 139-144. ISSN 1409-6870
Iliev, Dean (2005) Акционите истражувања во трасформирање на едукативната традиција во рефлективно искуство. In: „Воспитно-образовните функции на предучилишното и на основното образование во современите услови“: Научен собир, 14-16.10.2004, Струга.
Iliev, Dean (2005) Akciona istrazivanja- mogucnost vise za razvoj obrazovne tehnologije. In: Tehnologija, informatika, obrazovanje: 3, Mirčeta Danilović; Slobodan Popov,Beograd : Institut za pedagoška istraživanja ; Novi Sad : Centar za razvoj i primenu nauke, tehnologije i informatike,, 2005, Institut za pedagoska istrazivanja, Centar za razvoj i primenu nauke, tehnologije i obrazovanja, Beograd- Novi Sad.
Iliev, Dean (2005) Dilemmas for Quality of Educational Changes Through Action Research: The Macedonian Experience. In: International conference on Quality in education in the Balkan countries, Balkan Society for Education and Pedagogy, 2nd – 3 rd July, 2005, Sofia, Bulgaria.
Janusheva, Violeta (2005) За колективните (збирни) именки. Учител. pp. 171-172.
Kochoska, Jasminka (2005) Демократизација на интерперсоналните односи меѓу ученик-учител. International Journal of Education - TEACHER. ISSN 1857- 8888
Talevski Dimitrija, Jove (2005) Демогеографски карактеристики на образовната структура на населението во Република Македонија. Хоризонти, Универзитет “Св. Климент Охридски” – Битола, 1. ISSN 1857-6206
Talevski Dimitrija, Jove (2005) Значајни карактеристики на миграциониот биланс на населението на Република Македонија. Working Paper. Македонска академија на науките и уметностите, Skopje.
Talevski Dimitrija, Jove (2005) Геополитика, реликти од минатото или актуелна политичка практика: Случајот со северната граница на Република Македонија. In: Третиот конгрес на географите од Република Македонија, Skopje.
Talevski Dimitrija, Jove and Mitrev, Kiro (2005) Прирачник за графичко претставување на полициски планови и други елаборати. Полициска Академија - Скопје; Педагошки факултет - Битола, Скопје, Битола. ISBN 9989-9763-8-4