Примена на е-маркетингот како фактор за ефикасно позиционирање на пазарот на компаниите во Репуиблика Косово и Република Северна Македонија

Mazreku, Afrore (2023) Примена на е-маркетингот како фактор за ефикасно позиционирање на пазарот на компаниите во Репуиблика Косово и Република Северна Македонија. Doctoral thesis, University "St.Kliment Ohridski" - Bitola.

[thumbnail of Afrore Mazreku.pdf] Text
Afrore Mazreku.pdf

Download (2MB)
Item Type: Thesis (Doctoral)
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business
Divisions: Doctoral Dissertations
Depositing User: M-r Bojan Mihajlovski
Date Deposited: 07 Jun 2024 10:02
Last Modified: 07 Jun 2024 10:02
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/9687

Actions (login required)

View Item View Item