Todorovski, Aleksandar and Todorovska, Marina (2013) SUGGESTIONS FOR IMPROVING THE ACTIVITY OF STUDENTS IN CLASSROOM TEACHING THROUGH EDUCATIONAL INTERVENTION / ПРЕДЛОЗИ ЗА ПОДОБРУВАЊЕ НА АКТИВНОСТА КАЈ УЧЕНИЦИTE ВО ОДДЕЛЕНСКА НАСТАВА ПРЕКУ ЕДУКАТИВНА ИНТЕРВЕНЦИЈА. TEACHER International journal, 5. pp. 286-294. ISSN 1857- 8888
Text
Trud za Ucitel 2013, Aleksandar Todorovski i Marina Todorovska-МК final.pdf Download (370kB) |
Abstract
Abstract
Today's society is subject to constant changes taking place in all spheres of human
life and a very fast pace. Placed in the role of creator and realizes he is trying to improve his
life. As a result, new demands are placed in front of the school which is raised - an
educational institution which exercised full development of the individual student. Special
place for the issue of an active position and role of the student for his role of the subject in the
classroom. This paper aims to answer some questions related to improvement educational
intervention and improvement of reduced activity (poor performance) of students in
elementary school. These issues are: How many students by grouping we can improve the
poor performance of students in the class? How to improve communication between teacher
and students and among students themselves? As well as how students will acquire work
habits? Why strive to improve the activity? How to motivate and encourage individual
learning? How to organize familiarization with new material?...
The paper will be presented a little research on experimental design was applied
through a transverse sectional reach concrete proposals for improving the activity and
communication between students themselves and between students and teacher.
Keywords: improving activity, student, students-teacher, suggestions for
educational intervention
Апстракт
Денешното општество подлежи на постојани промени кои се случуваат во сите сфери на човековото живеење и тоа со многу брзо темпо. Ставен во улога на креатор и реализатор тој се обидува да го подобри своето живеење. Како резултат на тоа нови барања се поставуваат и пред училиштето кое е воспито - образовна установа во која се остварува целосен развој на личноста на ученикот. Посебно место зазема прашањето за активна позиција и улога на ученикот за неговата улога на субјект во наставата. Овој труд има цел да одговори на некои прашања кои се поврзани со усoвршувањето на едукативната интервенција и подобрување на намалената активност (слабите резултати) на учениците во одделенска настава. Тие прашања се: Колку преку групирање на учениците можеме да ги подобриме слабите резултатите на учениците во одделението? Како ќе ја подобриме комуникацијата помеѓу наставникот и учениците и помеѓу самите ученици? Како и колку учениците ке стекнат работни навики? Зошто се стремиме да ја подобриме активноста? Како да се мотивира и поттикнува индивидуата за учење? Како да се организира запознавањето со новиот материјал?
Во трудот ќе биде презентирано едно мало истражување во кое беше применет експерименален дизајн и преку трансверзален пресек се дојде до конкретни предлози за подобрување на активноста и комуникацијата меѓу самите ученици и помеѓу учениците и наставникот.
Клучни зборови: подобрување на активноста, ученик, ученици-наставник, предлози за едукативна интервенција
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Rectorate |
Depositing User: | M.Sc Aleksandar Todorovski |
Date Deposited: | 25 Apr 2023 06:26 |
Last Modified: | 25 Apr 2023 06:26 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/7905 |
Actions (login required)
View Item |