Todorovski, Aleksandar (2012) PERMANENT EDUCATION OF THE ADMINISTRATIVE STAFF IN (HIGHER) EDUCATION-STATES AND PERSPECTIVES / ПЕРМАНЕНТНОТО ОБРАЗОВАНИЕ НА АДМИНИСТРАТИВНИОТ КАДАР ВО (ВИСОКО)ОБРАЗОВНИТЕ УСТАНОВИ-СОСТОЈБИ И ПЕРСПЕКТИВИ -. International journal “TEACHER”, 4. p. 251. ISSN 1409-6870
Text
Trud za Ucitel 2012, PFB, FINAL, m-r Aleksandar N.Todorovski.pdf Download (304kB) |
Abstract
Abstract
Permanent education (or even called Lifelong learning) is a continuous process of personal and professional development and improvement of employees‟ performance in order to accomplish high quality in their tasks. It should encourage the administrative staff of (higher) education institutions to invest in themselves continually, to improve the interaction and communication skills, abilities and competences, professional ethics and motivation for effective performance at work and to build a career system in order to deliver quality of their services they provide to users. Once the (higher) education institutions create conditions for all or at least most of the administrative staff becomes involved in all administrative and technical processes and introduce a system of permanent education for the administrative staff, then they will feel their work as part of themselves and they develop a sense of commitment towards work and responsibility thereof, a sense of pride which is a guarantee for the overall success of the institution and the University. This paper aims to make a comparison of the work of the administrative staff in educational institutions by the degree of agreement on the introduction of a system of permanent education and enhance their skills, abilities and competencies.
Keywords: permanent education, administrative staff, University, system of permanent education
Апстракт
Перманентното образование (или уште наречено Lifelong leаrning) претставува континуиран процес на лично и стручно оспособување и усовршување на перформансите на вработените, со цел квалитетна реализација на своите работни задачи. Тоа треба да го поттикнува административниот кадар во (високо)образовните установи постојано да вложуваат во себе, односно во подобрување на интеракцијата и комуникацијата, вештините, способностите и компетенциите, професионалната етика и мотивираноста за ефективно извршување на работата и градењето на систем на кариера во работата, со цел квалитетна реализација на нивните услуги кои им ги даваат на корисниците. Кога самите (високо)образовни установи ќе создадат услови сите или барем поголем дел од административниот кадар да биде вклучен во сите административно-технички процеси, кога ќе воведат систем за перманенетно образование на административниот кадар, тогаш тие ќе чувствуваат дека тоа што го работаат е дел од нив, тогаш се создава чувство на посветеност кон работата и одговорност од истата, чувство на гордост и само тогаш целокупниот успех на самата установа и Универзитетот воопшто ќе биде загарантиран. Трудов има за цел да направи споредба на работата на административниот кадар во образовните установи преку степенот на согласност за воведување на систем за перманентно образование и подобрување на нивните вештини, способности и компетенции.
Клучни зборови: перманентно образование, административен кадар, Универзитет, систем за перманентно образование
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Rectorate |
Depositing User: | M.Sc Aleksandar Todorovski |
Date Deposited: | 25 Apr 2023 06:27 |
Last Modified: | 25 Apr 2023 06:27 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/7902 |
Actions (login required)
View Item |