Tosheva, Elizabeta and Alibegova, Ana and Stojcevska, Bilana and Stevanoska, Maja and Maleski, Stefan (2019) Водич за младински банки во Република Северна Македонија - за ангажирани млади и одговорни заедници! Manual. USAID, Skopje.
Text
21. Водич-за-младински-банки-во-Северна-Македонија-Младиинфо-final.pdf - Published Version Download (934kB) |
Abstract
Младинските банки нудат уникатен и несекојдневен пристап кон решавање на едно од најгорливите прашања во македонското општество – невработеноста на младите! Многу повеќе од само обуки и тренинзи, овозможувајќи конкретно искуство и директно учество наспроти застарени методи и некреативни концепти за стекнување вештини за вработување, младинските банки ги трансформираат заедниците и животите на младите. Младинските банки претставуваат иновативен модел и програма за создавање грантови преку кои се овозможува финансирање на локални акции од неформални групи млади со цел унапредување на заедницата. Младите одлучуваат каков тип на акции да бидат поддржани, тие управуваат со моделот во соработка со Мрежата на младински банки – Македонија, а токму младите се и тие кои имаат придобивки од спроведените проекти. Моделот на младински банки се спроведува во рамки на проектот “Мрежа на младински банки - Македонија” поддржан од Проектот на УСАИД за граѓанско учество и во времетраење од две години (октомври 2017 – септември 2019). Проектот има за цел да поттикне вработување на младите, давајќи им можност да ги стекнат потребните вештини, истовремено учествувајќи во развојот на локалната заедница. Младите ќе имаат можност да ги реализираат своите идеи за поквалитетен живот во заедниците користејќи неповратни средства за проекти.
Item Type: | Monograph (Manual) |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Other social sciences |
Divisions: | Faculty of Law |
Depositing User: | Prof. d-r. Elizabeta Tosheva |
Date Deposited: | 08 Oct 2022 08:21 |
Last Modified: | 08 Oct 2022 08:21 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/7050 |
Actions (login required)
View Item |