Mijakovska, Svetlana and Nedelkovski, Igor Principi na koi se osnova 3D modeliranjeto od video. Zbornik na trudovi,Tehnicki fakultet Bitola.
Preview |
Text
Principi na koi se osnova 3D modeliranjeto od video.pdf Download (693kB) | Preview |
Abstract
Во овој труд е претставено истражувањето на 3D моделирање од видео. Овој процес не е целосно истражуван и затоа ќе дадеме опис на принципите на кои се основа истиот. 3D моделите широко се користат во 3D компјутерската графика, но и во повеќе области (медицина, филмска индустрија, индустрија за видео игри, виртуелни околини, архитектура, итн.). Процесот на 3D моделирање од видео се состои од 4 главни задачи: Детекција и спојување на карактеристики, Окривање на структура и движење, Стерео поврзување (мапирање) и Моделирање. Овие задачи подетално се претставени во овој труд.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Engineering and Technology > Other engineering and technologies |
Divisions: | Faculty of Technical Sciences |
Depositing User: | Prof. d-r Svetlana Mijakovska |
Date Deposited: | 30 Apr 2020 07:40 |
Last Modified: | 30 Apr 2020 07:40 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/5038 |
Actions (login required)
View Item |