Потреба за пост-индустриска менаџерска парадигма (1)

Petrevska Nechkoska, Renata (2018) Потреба за пост-индустриска менаџерска парадигма (1). Еквилибриум (25). pp. 13-14. ISSN 2671-3349

Full text not available from this repository.

Abstract

Организацијата веќе не можат да се потпрат на планирање на она што би го правеле, и уште поважно, на она што ќе се случува во окружувањето и глобално. Плановите, хиерархиите на авторитет, принципите на команда и контрола сé повеќе стануваат невозможни за спроведување затоа што динамиката на животот и бизнисот, како и неверојатната информираност и конективност на современиот свет налагаат организациите да се флексибилни, лесно да се реконфигурираат пред новите предизвици, а вработените да заземаат различни улоги низ времето. Наместо фокусирање на оперативна извонредност со цел ефикасно да се направат и продаваат продукти и услуги кои компаниите предвиделе дека потрошувачите би ги сакале (make and sell парадигма), адаптивните компании мора да бидат дизајнирани да детектираат и одговорат ефективно на она што се случува во окружувањето во моментот (sense and respond парадигма).

Item Type: Article
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Mr Dimitar Risteski
Date Deposited: 29 Feb 2020 09:04
Last Modified: 29 Feb 2020 09:04
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/3641

Actions (login required)

View Item View Item