Hristoski, Ilija (2017) Недо, лични реклами ли се овa? (2). Еквилибриум (22). pp. 12-16. ISSN 2671-3349
Full text not available from this repository.
Official URL: http://eccfp.edu.mk/files/biltens/ekvilibrium_22.p...
Abstract
Почитувани читатели, во минатиот број на Еквилибриум веќе ви претставивме 10 недолични реклами. Во продолжение, ви откриваме уште 11 еклатантни примери на реклами што балансираат на самиот раб меѓу вкусот и невкусот.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Mr Dimitar Risteski |
Date Deposited: | 28 Feb 2020 18:33 |
Last Modified: | 28 Feb 2020 18:33 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/3609 |
Actions (login required)
View Item |