Nikolovski, Pece (2013) Бизнисот е војна во којашто секогаш се бара победа. Еквилибриум (10). pp. 9-10. ISSN 2671-3349
Full text not available from this repository.Abstract
Живееме во време на меѓународна конкуренција, што ниту еден законски круг не може да ја задржи надвор од територијалниот простор, којшто политички е дефиниран. Тоа е една од најважните карактеристики на периодот на тн. радикализиран либерализам или турбо-капитализам, како што го опишува Едвард Лутвак. Овде се поставува прашањето: каква е разликата меѓу вооружениот непријател и трговскиот конкурент? Погледната од аспект на древната дисциплина за „претходна информација“, позната уште од времето на Сун Цеа, речиси може да се каже дека разликата е минорна, затоа што целта останува иста од искона, па сè до информацискиот период. Целта останува неизменета: треба да се дознае како да се добие и да се заработи! Од стратегиски аспект, пак, објаснувањето го нуди експертот Бернар Нодулек.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Mr Dimitar Risteski |
Date Deposited: | 23 Feb 2020 18:35 |
Last Modified: | 23 Feb 2020 18:35 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/3350 |
Actions (login required)
View Item |