Новите промени во маркетингот

Menkinoski, Goce (2012) Новите промени во маркетингот. Еквилибриум (7). pp. 15-16. ISSN 2671-3349

Full text not available from this repository.

Abstract

Денес сме сведоци на бројни значајни трендови што доведуваат до појава на нови верувања и постапки во практиката кај деловните фирми. Маркетерите денес суштински ја преиспитуваат деловната филозофија, концепција и инструментите што се на располагање во компанијата. Успешни компании ќе бидат оние коишто ќе бидат во состојба својот маркетинг постојано да го прилагодуваат на промените на пазарот. Во контекст на претходно кажаното неопходно е да се наведат позначајните промени коишто претставуваат нова парадигма од којашто многу се очекува.

Item Type: Article
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Mr Dimitar Risteski
Date Deposited: 22 Feb 2020 10:03
Last Modified: 22 Feb 2020 10:03
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/3306

Actions (login required)

View Item View Item