Menkinoski, Goce (2012) Новите промени во маркетингот. Еквилибриум (7). pp. 15-16. ISSN 2671-3349
Full text not available from this repository.
Official URL: http://eccfp.edu.mk/files/biltens/ekvilibrium_7.pd...
Abstract
Денес сме сведоци на бројни значајни трендови што доведуваат до појава на нови верувања и постапки во практиката кај деловните фирми. Маркетерите денес суштински ја преиспитуваат деловната филозофија, концепција и инструментите што се на располагање во компанијата. Успешни компании ќе бидат оние коишто ќе бидат во состојба својот маркетинг постојано да го прилагодуваат на промените на пазарот. Во контекст на претходно кажаното неопходно е да се наведат позначајните промени коишто претставуваат нова парадигма од којашто многу се очекува.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Mr Dimitar Risteski |
Date Deposited: | 22 Feb 2020 10:03 |
Last Modified: | 22 Feb 2020 10:03 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/3306 |
Actions (login required)
View Item |