Ilieska, Karolina (2011) Маркетиншки импликации на специфичните карактеристики на услугите. Еквилибриум (4). pp. 10-12. ISSN 2671-3349
Full text not available from this repository.Abstract
Развојот на општеството и ИКТ создава потреба од нова парадигма на услужните дејности. Развојот на маркетиншките стратегии, заснован на знаења за маркетингот на производни добра, е недоволен и неефикасни за развој на успешна маркетинг стратегија на услуги. Новата економија подразбира промена на парадигмата за услужните дејности. Според новата парадигма, „услугата е различна од производот”.
Оттука, новата парадигма за услужни дејности овозможува придобивки за менаџерите. Таа им овозможува да откриваат нови можности за настап на пазарот, да креираат нови стратегии и да пронаоѓаат нови партнери. Имено, новата парадигма создава услови за креирање релациски маркетинг со корисникот на услугата и имплементација на стратегии за создавање лојални корисници. Притоа се очекува да се постигне целосна искористеност на ресурсите, а корисникот да ја добие услугата навреме. Комплексната услуга вклучува микс од физички, човечки и мрежни елементи, но времето на употреба на секој од овие елементи е различно.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business |
Divisions: | Faculty of Economics |
Depositing User: | Mr Dimitar Risteski |
Date Deposited: | 20 Feb 2020 19:46 |
Last Modified: | 21 Feb 2020 10:01 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/3186 |
Actions (login required)
View Item |