Пешликовска, Маја (2025) УНАПРЕДУВАЊЕ НА АТРАКТИВНОСТА НА ОХРИД КАКО ТУРИСТИЧКА ДЕСТИНАЦИЈА ПРЕКУ ПРИМЕНА НА ДИГИТАЛНИ АЛАТКИ ЗА ПРОМОЦИЈА. Masters thesis, Факултет за туризам и угостителство-Охрид.
![]() |
Text
Извештај-за-подобност-Маја Пешликоска.pdf Download (502kB) |
Abstract
Дигитализацијата и технологијата се застапени во секој сегмент од човековиот живот, трансформирајќи го начинот на комуникација, учење, работење, организирање на слободното време. Последователно на тоа, тие го трансформираат и начинот на работење во секој производен и услужен сектор. Целта на овој труд е да се истражи колку и на кој начин дигитализацијата може да го подобри туризмот, од аспект на промоција, раст и развој на туристичките локации општо, а конкретно на градот Охрид. Во првиот дел се разгледуваат теоретски аспекти на туристичката атрактивност, дестинацискиот менаџмент, улогата на дигиталните алатки во туризмот, како и меѓународните искуства во нивната примена. Вториот дел се фокусира на туристичката понуда и атрактивност на Охрид како дестинација и негова анализа. Емпирискиот дел на трудот се заснова на анкетно истражување на туристи и локални чинители преку кои се идентификуваат потребите и очекувањата кои дигиталните алатки може да го подобрат туристичкото искуство. Како резултат се предлага концепт за мобилнна апликација која ќе овозможи интегрирано информирање, навигација и промоција на турстичките ресурси во Охрид, придонесувајќи за унапредување на туристичкото искуство и дигитална трансформација на дестинацијата.
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business |
Divisions: | Faculty of Tourism and Hospitality |
Depositing User: | Ftu Eprints |
Date Deposited: | 03 Oct 2025 10:28 |
Last Modified: | 03 Oct 2025 10:28 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/11125 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |