УНАПРЕДУВАЊЕ НА АТРАКТИВНОСТА НА ОХРИД КАКО ТУРИСТИЧКА ДЕСТИНАЦИЈА ПРЕКУ ПРИМЕНА НА ДИГИТАЛНИ АЛАТКИ ЗА ПРОМОЦИЈА

Пешликовска, Маја (2025) УНАПРЕДУВАЊЕ НА АТРАКТИВНОСТА НА ОХРИД КАКО ТУРИСТИЧКА ДЕСТИНАЦИЈА ПРЕКУ ПРИМЕНА НА ДИГИТАЛНИ АЛАТКИ ЗА ПРОМОЦИЈА. Masters thesis, Факултет за туризам и угостителство-Охрид.

[thumbnail of Извештај-за-подобност-Маја Пешликоска.pdf] Text
Извештај-за-подобност-Маја Пешликоска.pdf

Download (502kB)

Abstract

Дигитализацијата и технологијата се застапени во секој сегмент од човековиот живот, трансформирајќи го начинот на комуникација, учење, работење, организирање на слободното време. Последователно на тоа, тие го трансформираат и начинот на работење во секој производен и услужен сектор. Целта на овој труд е да се истражи колку и на кој начин дигитализацијата може да го подобри туризмот, од аспект на промоција, раст и развој на туристичките локации општо, а конкретно на градот Охрид. Во првиот дел се разгледуваат теоретски аспекти на туристичката атрактивност, дестинацискиот менаџмент, улогата на дигиталните алатки во туризмот, како и меѓународните искуства во нивната примена. Вториот дел се фокусира на туристичката понуда и атрактивност на Охрид како дестинација и негова анализа. Емпирискиот дел на трудот се заснова на анкетно истражување на туристи и локални чинители преку кои се идентификуваат потребите и очекувањата кои дигиталните алатки може да го подобрат туристичкото искуство. Како резултат се предлага концепт за мобилнна апликација која ќе овозможи интегрирано информирање, навигација и промоција на турстичките ресурси во Охрид, придонесувајќи за унапредување на туристичкото искуство и дигитална трансформација на дестинацијата.

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business
Divisions: Faculty of Tourism and Hospitality
Depositing User: Ftu Eprints
Date Deposited: 03 Oct 2025 10:28
Last Modified: 03 Oct 2025 10:28
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/11125

Actions (login required)

View Item View Item