Стилските фигури во учебниците по англиски јазик за средно образование во Косово

Ardian, Sallauka and Neshkovska, Silvana (2024) Стилските фигури во учебниците по англиски јазик за средно образование во Косово. "St. Kliment Ohridski" University - Bitola. (Unpublished)

[thumbnail of adrian-saluka за епринтс.pdf] Text
adrian-saluka за епринтс.pdf

Download (493kB)

Abstract

Апстракт
Во рамките на глобалниот контекст на образовните истражувања, оваа студија навлегува во сложениот пејзаж на стилските фигури во учебниците по англиски јазик за средното образование во Косово, придонесувајќи вредни сознанија за јазичното образование. Користејќи квалитативен пристап, истражувањето има за цел да ја разгледува намерната и ненамерната употреба на фигуративниот говор во текстовите и другите активности и вежби во учебниците. Испитуваниот примерок којшто се состои од учебници по англиски јазик е намерен, а целта на истражувањето е преку систематска анализа на содржината на избраните учебници и тематска анализа на јазичниот материјал во нив, да се открие дали стилските фигури се присутни во учебниците и дали нивната употреба е намерна односно ненамерна. Наодите ја нагласуваат сложеноста на улогата на фигуративниот говор во образовните материјали, и поттикнуваат размислување за неговото влијание врз разбирањето на и ангажираноста на учениците при изучувањето на англискиот јазик. Исто така оваа студија ја нагласува и потребата за понатамошни истражувања на меѓукултурната применливост на фигуративниот говор како и потребата од адаптација на педагошките стратегии кои се применуваат за совладување на стилските фигури за различни јазични и културни контексти. Препораките кои произлегуваат од ова истражување се во насока да информираат за потенцијалните подобрувања на практиките за јазично образование, развојот на наставната програма и наставните стратегии, и придонесуваат за тековниот дијалог за ефективно јазично образование.

Клучни зборови: стилски фигури, учебници по англиски јазик, средно образование

Item Type: Other
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Humanities > Languages and literature
Divisions: Faculty of Education
Depositing User: Prof. d-r Silvana Neshkovska
Date Deposited: 05 Sep 2025 09:30
Last Modified: 05 Sep 2025 09:30
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/11043

Actions (login required)

View Item View Item