КОРИСТЕЊЕ НА ОДЛУКИ ВОДЕНИ ОД ПОДАТОЦИ ЗА СЕОПФАТНО ПОДОБРУВАЊЕ НА УЧИЛИШТЕТО

Ujkane Beshiri, Hana and Zhoglev, Zlatko (2024) КОРИСТЕЊЕ НА ОДЛУКИ ВОДЕНИ ОД ПОДАТОЦИ ЗА СЕОПФАТНО ПОДОБРУВАЊЕ НА УЧИЛИШТЕТО. In: ГОДИШНА КОНФЕРЕНЦИЈА (летна сесија) на студентите на трет циклус студии за презентација на докторски проекти, Bitola.

[thumbnail of Ujkane-Hana-Beshiri.pdf] Text
Ujkane-Hana-Beshiri.pdf

Download (341kB)

Abstract

Оваа теза ја истражува стратешката имплементација на донесување одлуки засновани на податоци
во раководството на училиштето за да поттикне сеопфатно подобрување на училиштето. Испитува
како административните податоци за присуството, дисциплината и академските достигнувања
можат да ги информираат критичните области како што се развојот на наставниците, училишното
стратешко планирање, адаптацијата на наставната програма и образовните иновации. Со
искористување на податоците за перформансите на наставниците, училишните водачи можат да ги
идентификуваат областите за професионален раст и да дадат приспособена поддршка за
подобрување на ефективноста на наставата. Тезата, исто така, анализира како податоците за
демографијата на студентите, академските резултати и искористувањето на ресурсите можат да го
водат стратешкото планирање и распределбата на ресурсите за оптимизирање на персоналот,
буџетирањето и програмските приоритети. Понатаму, истражена е улогата на податоците во
адаптацијата на наставната програма и иновациите, особено во интегрирањето на новите наставни
стратегии и технологии за да се решат празнините во наставната програма и да се промовира
континуирано подобрување. Истражувањето користи пристапи со мешани методи, вклучувајќи
квалитативни интервјуа, анкети и квантитативна анализа, за да се соберат увиди од различни
образовни чинители. Студиите на случај на успешни иницијативи засновани на податоци
обезбедуваат примери од реалниот свет, додека компаративната анализа ги нагласува варијациите
во различни училишни контексти. Тезата завршува со практични препораки за училишните лидери
и придонесува за литературата за образовното лидерство со тоа што покажува како донесувањето
одлуки управувано од податоци поттикнува култура на практика базирана на докази и системски
промени.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Education
Depositing User: Josif Petrovski
Date Deposited: 29 Oct 2024 01:18
Last Modified: 29 Oct 2024 01:18
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/10403

Actions (login required)

View Item View Item