Ejona, Icka and Gulevska, Valentina (2024) ВЛИЈАНИЕТО НА ЕТИЧКИТЕ КАРАКТЕРИСТИКИ НА НАДАРЕНИТЕ И ТАЛЕНТИРАНИTE УЧЕНИЦИ ВРЗ НИВНИТЕ АКАДЕМСКИ ПОСТИГНУВАЊА. In: Конференција на докторски проекти.
Text
М-р Ејона Ицка.докторски проект.лекторирано.pdf Download (583kB) |
Abstract
Ова истражување се фокусира на влијанието на етичките карактеристики на
надарените и талентираните ученици врз нивните академски постигнувања.
Истражувањето анализира етички карактеристики на надарени и талентирани ученици
на возраст од 11 до 15 години, како што се: искреност, праведност, доследност,
прифаќање на грешки и неуспех, солидарност, комуникативност, смиреност
(толеранција) и доверливост за да го утврди степенот на нивното влијание врз
академскиот успех на надарените и талентираните ученици. Истражувањето ја
анализира и потребата од вклучување етички содржини во наставната програма за
учениците од повисоките одделенија во основното образование и за учениците од
пониските класови од средното образование. Резултатите од истражувањето ја
нагласуваат потребата од урамнотежен пристап кој ќе го поддржува и интелектуалниот
и моралниот развој на учениците подготвувајќи ги за претстојните академски и животни
предизвици.
Item Type: | Conference or Workshop Item (Paper) |
---|---|
Subjects: | Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Educational sciences |
Divisions: | Faculty of Education |
Depositing User: | Josif Petrovski |
Date Deposited: | 01 Oct 2024 13:50 |
Last Modified: | 01 Oct 2024 13:50 |
URI: | https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/10276 |
Actions (login required)
View Item |