ВЛИЈАНИЕТО НА ЕТИЧКИТЕ КАРАКТЕРИСТИКИ НА НАДАРЕНИТЕ И ТАЛЕНТИРАНИTE УЧЕНИЦИ ВРЗ НИВНИТЕ АКАДЕМСКИ ПОСТИГНУВАЊА

Ejona, Icka and Gulevska, Valentina (2024) ВЛИЈАНИЕТО НА ЕТИЧКИТЕ КАРАКТЕРИСТИКИ НА НАДАРЕНИТЕ И ТАЛЕНТИРАНИTE УЧЕНИЦИ ВРЗ НИВНИТЕ АКАДЕМСКИ ПОСТИГНУВАЊА. In: Конференција на докторски проекти.

[thumbnail of М-р Ејона Ицка.докторски проект.лекторирано.pdf] Text
М-р Ејона Ицка.докторски проект.лекторирано.pdf

Download (583kB)

Abstract

Ова истражување се фокусира на влијанието на етичките карактеристики на
надарените и талентираните ученици врз нивните академски постигнувања.
Истражувањето анализира етички карактеристики на надарени и талентирани ученици
на возраст од 11 до 15 години, како што се: искреност, праведност, доследност,
прифаќање на грешки и неуспех, солидарност, комуникативност, смиреност
(толеранција) и доверливост за да го утврди степенот на нивното влијание врз
академскиот успех на надарените и талентираните ученици. Истражувањето ја
анализира и потребата од вклучување етички содржини во наставната програма за
учениците од повисоките одделенија во основното образование и за учениците од
пониските класови од средното образование. Резултатите од истражувањето ја
нагласуваат потребата од урамнотежен пристап кој ќе го поддржува и интелектуалниот
и моралниот развој на учениците подготвувајќи ги за претстојните академски и животни
предизвици.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Educational sciences
Divisions: Faculty of Education
Depositing User: Josif Petrovski
Date Deposited: 01 Oct 2024 13:50
Last Modified: 01 Oct 2024 13:50
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/10276

Actions (login required)

View Item View Item