Items where Author is "Markoski, Zarko"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 3.

Article

Markoski, Zarko and Janeska, Margarita (2018) Strategic Approach of Companies in Republic of Macedonia for the Implementation of E-Marketing. Annal s of the „Constanti n Brâncuşi” University of Târgu Jiu, Economy Seri es (4).

Conference or Workshop Item

Markoski, Zarko and Janeska, Margarita (2018) Влијанието на внатрешните и надворешните фактори врз подготвеноста на компаниите во р. македонија за имплементација на е-маркетингот. In: Петта меѓународна конференција „Современи менаџерски предизвици и организациските науки“-Бас институт за менаџмент, 9-10, Bitola, Macedonia.

Janeska, Margarita and Markoski, Zarko (2018) THE IMPACT OF INTERNAL AND EXTERNAL FACTORS ON THE EFFECTS OF COMPANIES FROM THE USE OF E-MARKETING. In: IX. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series - Edirne, 29-30, Edirne / Turkey.

This list was generated on Mon Sep 27 12:58:21 2021 UTC.