Items where Author is "Markoski, Zarko"

Group by: Item Type | No Grouping
Number of items: 4.

Markoski, Zarko and Janeska, Margarita (2018) Влијанието на внатрешните и надворешните фактори врз подготвеноста на компаниите во р. македонија за имплементација на е-маркетингот. In: Петта меѓународна конференција „Современи менаџерски предизвици и организациските науки“-Бас институт за менаџмент, 9-10, Bitola, Macedonia.

Janeska, Margarita and Markoski, Zarko (2018) THE IMPACT OF INTERNAL AND EXTERNAL FACTORS ON THE EFFECTS OF COMPANIES FROM THE USE OF E-MARKETING. In: IX. InternaƟonal Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series - Edirne, 29-30, Edirne / Turkey.

Markoski, Zarko and Janeska, Margarita (2018) Strategic Approach of Companies in Republic of Macedonia for the Implementation of E-Marketing. Annal s of the „Constanti n Brâncuşi” University of Târgu Jiu, Economy Seri es (4).

Markoski, Zarko (2017) МОЖНОСТИТЕ НА КОМПАНИИТЕ ВО РЕПУБЛИКА МАКЕДОНИЈА ЗА ИМПЛЕМЕНТАЦИЈА НА Е-МАРКЕТИНГОТ. Doctoral thesis, University "St.Kliment Ohridski" - Bitola.

This list was generated on Fri Mar 29 14:26:15 2024 UTC.