Недо, лични реклами ли се овa? (1)

Hristoski, Ilija (2016) Недо, лични реклами ли се овa? (1). Еквилибриум (21). pp. 11-17. ISSN 2671-3349

Full text not available from this repository.
Official URL: http://eccfp.edu.mk/files/biltens/ekvilibrium_21.p...

Abstract

Компаниите мора да направат многу повеќе освен да произведат добри производи или да понудат одлични услуги – тие, пред сѐ, мора да ги информираат конзументите за постоењето на тие производи/услуги, да ги истакнат нивните добри својства/предности, како и придобивките што потенцијалниот купувач би ги имал од нив, внимателно позиционирајќи ги во нивната свест. За да го постигнат ова, компаниите прават реклами. Во својата книга „Принципите на маркетингот“, Котлер и Армстронг рекламирањето го дефинираат како „секоја форма на платено не-персонално презентирање и промовирање идеи, производи или услуги од страна на определен спонзор“. Секоја реклама има своја специфична цел – специфична задача на комуникацијата (аудио, визуелна, или и двата вида истовремено) што е насочена кон определена целна група, во определен временски период: да информира (to inform), да убедува (to persuade), или да потсетува (to remind).

Item Type: Article
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Mr Dimitar Risteski
Date Deposited: 28 Feb 2020 12:34
Last Modified: 28 Feb 2020 12:34
URI: http://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/3597

Actions (login required)

View Item View Item