Principi na koi se osnova 3D modeliranjeto od video

Mijakovska, Svetlana and Nedelkovski, Igor Principi na koi se osnova 3D modeliranjeto od video. Zbornik na trudovi,Tehnicki fakultet Bitola.

[thumbnail of Principi na koi se osnova 3D modeliranjeto od video.pdf]
Preview
Text
Principi na koi se osnova 3D modeliranjeto od video.pdf

Download (693kB) | Preview

Abstract

Во овој труд е претставено истражувањето на 3D моделирање од видео. Овој процес не е целосно истражуван и затоа ќе дадеме опис на принципите на кои се основа истиот. 3D моделите широко се користат во 3D компјутерската графика, но и во повеќе области (медицина, филмска индустрија, индустрија за видео игри, виртуелни околини, архитектура, итн.). Процесот на 3D моделирање од видео се состои од 4 главни задачи: Детекција и спојување на карактеристики, Окривање на структура и движење, Стерео поврзување (мапирање) и Моделирање. Овие задачи подетално се претставени во овој труд.

Item Type: Article
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Engineering and Technology > Other engineering and technologies
Divisions: Faculty of Technical Sciences
Depositing User: Prof. d-r Svetlana Mijakovska
Date Deposited: 30 Apr 2020 07:40
Last Modified: 30 Apr 2020 07:40
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/5038

Actions (login required)

View Item View Item