Ljupce Markušeski Ekonomski fakultet - Prilep, Prilep, Makedonija ПОТРЕБА ОД РЕДИЗАЈНИРАЊЕ НА РАБОТАТА ЗА ИНИЦИЈАЛНА ПОДГОТОВКА НА НАСТАВНИЦИ

Ljupco Markuseski, LjM (2014) Ljupce Markušeski Ekonomski fakultet - Prilep, Prilep, Makedonija ПОТРЕБА ОД РЕДИЗАЈНИРАЊЕ НА РАБОТАТА ЗА ИНИЦИЈАЛНА ПОДГОТОВКА НА НАСТАВНИЦИ. In: Skup TRENDOVI RAZVOJA: "RAZVOJNI POTENCIJAL", 24-27.02.2014, Kopaonik, Serbia.

Warning
There is a more recent version of this item available.
[thumbnail of Paper from Ljupce Markuseski (1).doc] Text
Paper from Ljupce Markuseski (1).doc

Download (82kB)

Abstract

Кратка содржина: Имплементацијата на иновативни проекти во предучилишното, основното и високото образование во Македонија, како што се снабдувањето на училишна опрема , обука на наставници , со цел воведување методи за активна настава , важноста и загриженост во следењето на самостоен развој на секоj студент со посебен осврт на неговите индивидуалните потреби, донесе промени во овие различни потсистеми, штд понатаму воведе до позитивен пристап во однос на активни наставни методи. Сепак, за разлика од образованието на универзитетско ниво што сеуште се карактеризира со доминантна и традиционалните ex-catedra наставни методи. Затоа, активните наставни методи , како и активниот пристап кон учењето , вклучувајќи самоиницијативност и критичко размислување многу ретко се среќава, ако не се и целосно отсутни.
Оваа труд се фокусира почетна обука за наставниците во основното образование во Македонија. Тоа покажува дека секој апликант чија цел е да стане учител , мора да ги задоволи националните стандарди за наставниците, што е " квалификуван наставник статус" . Ова опфаќа сет на цели за тоа што студентите - идни квалификувани наставници , треба да се знаат, се разбере и што треба да се направат со цел да се стекнат со статус квалификуван наставник. Овие цели и поделена на три дела, меѓусебно поврзани, кои се состојат од главните критериуми за да стане наставник. Овие три дела се: професионални вредности и наставна пракса, знаење и разбирање, и настава.

Клучни зборови: наставници, иницијалното образование, студиските програми, стандарди, критериуми.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Social and economic geography
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Mr Dimitar Risteski
Date Deposited: 29 Jun 2016 10:07
Last Modified: 29 Jun 2016 10:07
URI: https://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/171

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item