ПОТРЕБА ОД РЕДИЗАЈНИРАЊЕ НА РАБОТАТА ЗА ИНИЦИЈАЛНА ПОДГОТОВКА НА НАСТАВНИЦИ

Markusoski, Ljupce (2014) ПОТРЕБА ОД РЕДИЗАЈНИРАЊЕ НА РАБОТАТА ЗА ИНИЦИЈАЛНА ПОДГОТОВКА НА НАСТАВНИЦИ. INTERNATIONAL CONFERENCE KOPAONIK.

This is the latest version of this item.

[img] Text
Paper from Ljupce Markuseski (1).doc

Download (84kB)

Abstract

Имплементацијата на иновативни проекти во предучилишното, основното и високото образование во Македонија, како што се снабдувањето на училишна опрема , обука на наставници , со цел воведување методи за активна настава , важноста и загриженост во следењето на самостоен развој на секоj студент со посебен осврт на неговите индивидуалните потреби, донесе промени во овие различни потсистеми, штд понатаму воведе до позитивен пристап во однос на активни наставни методи. Сепак, за разлика од образованието на универзитетско ниво што сеуште се карактеризира со доминантна и традиционалните ex-catedra наставни методи. Затоа, активните наставни методи , како и активниот пристап кон учењето , вклучувајќи самоиницијативност и критичко размислување многу ретко се среќава, ако не се и целосно отсутни. Оваа труд се фокусира почетна обука за наставниците во основното образование во Македонија. Тоа покажува дека секој апликант чија цел е да стане учител , мора да ги задоволи националните стандарди за наставниците, што е " квалификуван наставник статус" . Ова опфаќа сет на цели за тоа што студентите - идни квалификувани наставници , треба да се знаат, се разбере и што треба да се направат со цел да се стекнат со статус квалификуван наставник. Овие цели и поделена на три дела, меѓусебно поврзани, кои се состојат од главните критериуми за да стане наставник. Овие три дела се: професионални вредности и наставна пракса, знаење и разбирање, и настава. Клучни зборови: наставници, иницијалното образование, студиските програми, стандарди, критериуми.

Item Type: Article
Subjects: Scientific Fields (Frascati) > Social Sciences > Economics and Business
Divisions: Faculty of Economics
Depositing User: Mr Dimitar Risteski
Date Deposited: 02 Mar 2020 07:53
Last Modified: 02 Mar 2020 07:53
URI: http://eprints.uklo.edu.mk/id/eprint/3702

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item